Skip to main content

Re: [xtext-dev] Fwd: Twitter

Thanks. Didn't think about it.
Peter
On 14.03.2009, at 12:40, Nick Boldt wrote:

You might want to change that password.

Mailing list archives are publicly available via google.

http://dev.eclipse.org/mhonarc/lists/xtext-dev/msg00518.html

Peter Friese wrote:
Guys,
you might have noticed that several Eclipse commiters (see http://wiki.eclipse.org/Twitter) and many development teams (e.g. http://twitter.com/OmniGraffle, http://twitter.com/skywaysoftware , http://twitter.com/OmniFocus, http://twitter.com/modelingoslo) have started using Twitter. I thought it might be a good idea to use Twitter to communicate about milestones in Xtext. Just so anybody doesn't snatch it away, I have registered twitter.com/xtext (password: keen8joag5). Please let me know if you agree with using Twitter this way or if you have additional ideas how to exploit this communication channel (I am using Twitter quite successful for my purposes, so I am pretty convinced it is worthwhile). The account is of course open to anyone on the dev team, but I think it would be good if someone would feel responsible for feeding information into it.
Cheers,
Peter
Begin forwarded message:
*From: *Michael Jendryschik <michael.jendryschik@xxxxxxxxx <mailto:michael.jendryschik@xxxxxxxxx >>
*Date: *13. März 2009 09:07:17 GMT-04:00
*To: *Peter Friese <peter.friese@xxxxxxxxx <mailto:peter.friese@xxxxxxxxx >>
*Subject: **Re: Twitter*

Hallo Peter,

Peter Friese schrieb zum Thema http://twitter.com/xtext:

Könntest Du das Look and Feel für den Xtext-Account aufpimpen? Ich hänge mal einige Xtext-Folie als Inspiration an (...) Beim
Xtext-Account habe ich überlegt, ob wir den einfach auf die
xtext-Entwickler Mailiongliste umbiegen (xtext-dev@xxxxxxxxxxx <mailto:xtext-dev@xxxxxxxxxxx >) und den Account allen Xtext-Entwicklern zugängig machen, dann könnten wir
den aktuellen Stand dort kommunizieren. Was meinst Du?

Finde ich gut, warum nicht? Hast du schon mit anderen Entwicklern gesprochen? Wie finden die die Idee? Über wie viele Personen reden wir, die den Account mit Leben füllen wollen?

Um die Gestaltung des Accounts kümmere ich mich, sobald ich mich an die Gestaltung von http://twitter.com/itemis mache. Ich kann dir allerdings nicht sagen, wann das sein wird. Oder gibt es mit http://twitter.com/xtext schon konkrete Pläne?

Freundliche Grüße,
Michael Jendryschik

--
Bereichsleiter Webentwicklung

Telefon: +49 (0) 231 / 9860-173
Telefax: +49 (0) 231 / 9860-211
Mobil:   +49 (0) 151 / 10860470

http://www.itemis.de
michael.jendryschik@xxxxxxxxx

itemis AG
Am Brambusch 15-24
44536 Lünen

Rechtlicher Hinweis:
Amtsgericht Dortmund, HRB 20621
Vorstand: Wolfgang Neuhaus, Jens Wagener, Dr. Georg Pietrek
Aufsichtsrat: Dr. Burkhard Igel (Vors.), Stephan Grollmann, Michael Neuhaus

--
Nick Boldt :: http://wiki.eclipse.org/User:Nickb
Release Engineer :: Eclipse Modeling & Dash Athena