Skip to main content

[openkonsequenz-wg] WebEx concerning our current call for tenders "Operational Diary" / WebEx zu unserer Ausschreibung "Betriebstagebuchh"

Dear Followers of openKonsequenz,

I would like to take the opportunity to remind You to our current call for tenders regarding the  operational diary (Betriebstagebuch, please see also our homepage).

I am pleased to announce that there will be a Q&A webex on upcoming Friday, the 4th of November from 9 a.m until latest noon. If You are interested, please reply to me using this link and I will let You know the URL and dial-in number.

We are quite eager to get this done quickly and start the actual work as soon as possible (end of January / beginning of February 2017 according to our internal schedule)

Sincerely

Erik Hauptmeier, PPC

Liebe Interessenten an openKonsequenz,

ich möchte Ihnen mit dieser Mail eine kurze Erinnerung an unsere laufende Ausschreibung des Moduls Betriebstagebuch geben (s. Homepage).

Darüber hinaus möchte ich Ihnen mitteilen, dass wir am kommenden Freitag von 9:00 bis spätestens 12:00 eine Webkonferenz für Fragen und Antworten organisiert haben. Wenn Sie Interesse an der Teilnahme haben geben Sie mir bitte eine kurze Antwort mit diesem Link und ich lasse Ihnen die Login-Daten/Telefonnummer zukommen.

Wir wollen möglichst zügig mit der eigentlichen Arbeit beginnen (voraussichtlich 01 oder 02/2017 nach internem Zeitplan)

Mit freundlichen Grüßen

Erik Hauptmeier, PPC

Dr.-Ing. Erik Hauptmeier

Westnetz GmbH | Strategische Systementwicklung

T              +49 2931 84-2056

M             +49 162   2505344

F              +49 2931 84-2601

E              erik.hauptmeier@xxxxxxxxxxx

Büro        Hellefelder Straße 8 | 59821 Arnsberg

Back to the top